Frases per a reaprendre




"Si vols canviar el món, canviat a tu mateix. Ghandi


“No hi ha amor suficient capaç d'omplir el buit d' una persona que no s'estima a si mateixa” I. Orce

"La vida es allò que pasa mentres estàs fent altres plans" John Lennon

"Com que no puc governan els aconteixements, em goberno a mi mateix" Michael de Montaigne

"Si busques resultats diferents, no facis sempre el mateix" A. Einstein



martes, 18 de enero de 2011

Sonrie, sé feliz...se trata de eso...SI!

Hola! Ayer colgué este video que algunos de vosotros ya conoceis porque cuando lo descubri lo envié a muchos amigos. Verlo de nuevo, hace que me ponga de buen humor. Me encanta la vitalidad que trasmite y los sabios consejos que tengo que escuchar cada x tiempo porque facilmente se me olvidan. Espero que lo baileis. Besos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario